Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Sous le vent de la créativité
Archives
Newsletter
Visiteurs
Depuis la création 21 870
10 novembre 2012

Automne/Jesien

Pamiętasz, była jesień,
Mały hotel "Pod Różami", pokój numer osiem,
Staruszek portier z uśmiechem dał nam klucz,
Na schodach niecierpliwie
Całowałeś po kryjomu moje włosy,
Czy więcej złotych liści było wtedy,
Czy twych pieszczot, miły,
Dzisiaj nie wiem już........

Ach ta jesien , chcialoby sie wiersze pisac

tworzyc kartki itd,itd....No wlasnie lemonade ,to wasze wyzwanie to jest wyzwanie na miare pory roku.Tak to mi sie zachcialo jeszcze kateczke zrobic

Odszedłeś potem nagle, drzwi otwarte,
Liść powiewem wiatru padł mi do nóg,
I wtedy zrozumiałam: to się kończy,
Pożegnania, czas już przekroczyć próg........

To moja druga propozycja na wyzwanie do  Lemonade i doloze ja na wyzwanie

http://blog.na-strychu.pl/wp-content/uploads/2012/10/dodajlisc.png

c'est ma deuxième proposition pour le chalenge de Lemonade

http://lemonadechallenges.blogspot.com/2012/11/lemonade-challenge-47-uzywamy-kolorow.html

P1090037

 

Publicité
Commentaires
M
karteczka cudna w swojej prostocie
Répondre
K
Merci, j'ai bien aimé faire cette carte .
Répondre
S
Challenge relevé avec brio :) bravo :) bonne chance
Répondre
Sous le vent de la créativité
Publicité
Publicité